مرجع عالي مقالات طراحي سايت هتل مرجع عالي مقالات طراحي سايت هتل .

مرجع عالي مقالات طراحي سايت هتل

تجربه كاربري در طراحي سايت


گزاره معروفي در كسب و امور رايج ميباشد كه مي‌گويد: در صورتي‌كه مشتريان  طراحي سايت هتل  چيزي كه ميخواهند را پيدا نكنند، پس چيزي هم نخواهند خريد.
چه صاحب و مالك كمپاني خرده فروشي بسيار بزرگي مثل Walmart باشيد يا اين كه ساخت وب سايت فروشگاهي داشته باشيد، هدايت كردن و پند كردن ريلكس و مطلوب مشتريان نقش مهم در تجربه آن ها ايفا مي نمايد.
تارنما شما مي بايست طوري باشد كه مشتريان از فعاليت كردن با آن حس پيچيدگي خاصي نكنند به دليل آن كه برخلاف حضوري كه مشتريان حاضر ميباشند از راهروهاي متعدد عبور كرده و پيرو كالا متبوع خويش بگردند، اخلاق و رفتار آنلاين آن ها تماما متعدد ميباشد و در شرايطي‌كه در حين 8 ثانيه چيزي كه مي‌خواهند را پيدا نكنند از تارنما شما خارج ميروند.
لذا درين مواقع وبسايت ها مي بايست از گروه كارشناس خويش امداد بگيرند يا اين كه از موسسات خدماتي داراي اعتبار دراين مورد بخواهند تا ترافيك و الگوهاي مصرفي را آناليز كرده و در پي ترندهاي متفاوت باشند و براساس داده هاي جان دار سفارش پباده سازي دوباره وبسايت را بدهند تا تجربه كاربري بسيار بي آلايش و ريلكس گردد.
درصورتي كه هم كه روش اي براي پياده سازي تجربه كاربري بهتر داريد، فرآيند خريد مشتري را نصيب بندي كرده و راهبرد هاي هر قسمت را تماما روشن و روشن توضيح دهيد:
– چطور تثبيت پيشنهاد بزنيد؟
– چطور به سرويس ها مشتري دسترسي پيدا فرمائيد؟
– طريق طرح شكايات چه‌طور ميباشد؟
هر چقدر كه مشتريان در استعمال از تارنما شما شل خيس باشند، احتمال اينكه وبسايت شما‌را رخنه‌ نمايند كمتر ميگردد.

7-مشتريان خويش را تشويق فرماييد كه فيدبك بدهند
ضابطه كلي ايده پردازي درخصوص يك كسب و فعاليت اين ميباشد كه نخست نيازسنجي فرماييد و آن گاه سرويس ها يا اين كه محصولاتي در سوي رفع آن ارائه فرماييد. براين اساس، در جريان گذاشتن مشتري با مراحل گسترش مال امري منطقي به حيث مي‌رسد. مال شما مي بايست مطابق با نيازهاي در اكنون تغيير و تحول بازار شما تكامل پيدا نمايد.
براي اين عمل مي‌توانيد در سايت خويش فرم هاي منحصربه‌فرد فيدبك و پيوند آدرس اينترنتي قرار دهيد و مشتريان را ترغيب نماييد تا در زمينه‌ي كسب و فعاليت شما فيدبك بدهند و از فيدبك هاي منفي هم هراسي نداشته باشيد.
در كسب و عمل نبايد انتظار داشته باشيد كه كليه راضي باشند. اظهار نظرهاي منفي مي‌توانند به شما در شناسايي نقص ها و اشتباهات در توليدات، سرويس ها و فرايندها امداد نمايند تا بتوانيد طرز هايي براي بهبود آنان پيدا نماييد.

8- در امر دكمه هاي فراخوان يا اين كه CTA ها روشن مطرح كنيد
دكمه فراخوان يا اين كه CTA در واقع منظور شما از مشتري ميباشد. دوست داريد مشتري شما چه فعاليت نمايد؟

مشتريان CTAهايي كه تماما روشن و معلوم از آن ها مي‌خواهد چه كاري انجام دهند را بيشتر ترجيح ميدهند. براي مثال مواقعي مثل «يادگيري بيشتر» و «استارت به عمل» مورد خير نيستند. البته در مقابل مواقعي مثل «همين هم اكنون بخر» و «براي اخذ خبر نامه ما عضو گرديد» بسيار تأثيرگذار و گزينش كننده ميباشند.

توده بندي مطالب
براي اينكه استراتژي برندسازي شما غالب گردد مدام با چرخه رابطه مستمر با مشتريان در آن حيث گرديده باشد.
تارنما سبب ساز ميگردد كه تحت عنوان يك پلتفرم ارتباطي توانا، هميشگي و ثمربخش با مشتريان خويش رابطه داشته باشيد.

برچسب: طراحي سايت هتل،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۸:۲۲ توسط:مهمان نواز موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :